ترفندهای طلایی در مورد اشتراک گذاری که ضروری است در نظر بگیریم

کد و افزونه اشتراک گذاری مطالب وردپرس

همانطور که می دانید استفاده از کد یا افزونه در طراحی قالب وردپرس مزایا و هرچند اندک معایب خاص خودش را دارد به عنوان مثال اگر با کدنویسی آشنایی دارید می توانید آیکون و افکتهای متناسب با قالب وردپرس تان برای ایجاد بخش اشتراک گذاری مطالب وردپرس طراحی کنید همچنین براحتی امکان انتخاب موقعیت نمایش لینکهای اشتراک گذاری وجود دارد اما اگر از افزونه استفاده کنید محدودیتهایی برایتان بوجود می آید مثلا باید تعیین موقعیت نمایش لینکها به چند مورد (بالای مطلب، زیر نوشته و یا کناره های پستها) محدود می شود همچنین با بارگذاری فایلهای css و js مخصوص افزونه باعث کاهش سرعت بارگذاری صفحه هرچند کم می شود به هر حال انتخاب با خودتان است، می توانید یکی از روش های کد و افزونه اشتراک گذاری مطالب وردپرس را انتخاب و استفاده کنید.

افزونه اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

دومین افزونه ای که قصد معرفی آنرا داریم AccessPress Social Share می باشد که تا به امروز توانسته است بیش از ۶۰٫۰۰۰ نصب فعال داشته باشد. که تمام امکانات پلاگین بالا را دارا می باشد با این تفاوت که آیکونهایی با طراحی زیباتر دارد، تعداد اشتراک گذاری مطلب در هر شبکه اجتماعی را نمایش می دهد همچنین امکان پرینت گرفتن از مطلب را نیز فراهم می کند. ویژگی دیگر افزونه امکان ارسال لینک مطلب به ایمیل کاربران می باشد. اگر قصد استفاده از کد و افزونه اشتراک گذاری مطالب وردپرس را دارید پیشنهاد ما استفاده از افزونه Access Press می باشد.

کد انتشار نوشته وردپرس در شبکه اجتماعی

اما اگر به دلا گفته شده بالا نمی خواهید از افزونه استفاده کنید و از طرفی به خاطر بار اضافی که افزونه ها منجر به سنگین تر شدن سایت شما می کنند می توانید از کد انتشار و اشتراک گذاری نوشته های وردپرس در شبکه های اجتماعی استفاده کنید برای این منظور می توانید با ویرایش کدهای زیر از آنها در پوسته وردپرس تان استفاده نمایید دقت کنید لینک نباید تغییر کند و تنها می توانید به جای متن از تصویر یا آیکون مورد نظر استفاده کنید و یا عنوان و نحوه باز شدن لینک در صفحه را تعیین کنید که در همان پنجره باشد، پاپ آپ باشد و یا در پنجره جدیدی ظاهر شود. در کدهای زیر کد اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه اجتماعی ایرانی فیس نما و کلوب و پیام رسان محبوب تلگرام نیز قرار دارد.

اما اگر در قالب سایتتان مانند قالب هایی همچون صحیفه و نانومگ از فونت های fontawesome یا bootstrap و.. استفاده شده است می توانید از آیکون این شبکه های اجتماعی استفاده کنید. از آنجایی که برای پیام رسان تلگرام آیکون به خصوصی در fontawesome تعریف نشده است می توانید از کد زیر استفاده کنید.

ادامه مطلب در سایت منبع

اشتراک گذاری مطالب وردپرس امری حیاتی برای هر وبسایتی می باشد و اگر بتوانید تا به درستی از شبکه های اجتماعی استفاده کنید مطمئن باشید که تاثیر ان را در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت بهترین شکل ممکن خواهید دید. امروزه شبکه های اجتماعی جزء جدایی ناپذیر و لاینفک هر کاربری می باشند که دسترسی به اینترنت داشته و در آنها فعالیت می کند بنابراین اگر بتوانید تمرکز ویژه ای بر روی آن داشته باشید می توانید بهترین ترافیک را با استفاده از اشتراک گذاری مطالب وردپرس دریافت کرده و علاوه بر آن سایت خود را بهینه کنید.

در این مقاله از دکتر وردپرس قصد دارم تا به معرفی افزونه ای بپردازم که با استفاده از آن قادر به افزودن دکمه اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی خواهید بود تا کاربران با کلیک بر روی آن مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

افزایش بازدید سایت با استفاده از دکمه های اشتراک گذاری مطالب یکی از ۲۰ روشی است که می تواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کند.

افزایش بازدید سایت-ترافیک سایت

اشتراک گذاری مطالب وردپرس

افزونه ای که قصد معرفی آن را داریم با عنوان Share Buttons by AddThis در مخزن وردپرس به صبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴٫۲ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر به افزودن دکمه اشتراک گذاری و هم رسانی مطالب در شبکه های اجتماعی خواهید بود.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Share Buttons by AddThis در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه خواهد شد که با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه در تب SHARING TOOLS هدایت خواهید شد که در آن می توانید مکان مورد نظر برای نمایش دکمه اشتراک گذاری مطالب را تعیین کنید.

با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تا امکان اشتراک مطالب در بالای مطالب، انتهای مطالب، نمایش به صورت چسبان در سایدبار سایت و امکان اشتراک در موبایل را فعال کرده و سفارشی سازی کنید.

برای نمایش اشتراک گذاری مطالب در انتهای نوشته نیز می توانید به همین ترتیب عمل کنید.

اما اگر قصد دارید تا به صورت چسبان آن را نمایش دهید گزینه Sharing Sidebar را مشابه تصویر زیر فعال کرده و سپس تعیین کنید که در سمت چپ و یا راست صفحه نمایش داده شود.

با مراجعه به تب options نیز قادر خواهید بود تا مشابه تصویر زیر صفحات مورد نظر برای نمایش دکمه اشتراک گذاری مطالب را انتخاب کرده و از بخش Buttons تعداد دکمه های قابل نمایش را تعیین و در نهایت در بخش Theme قالب مورد نظر برای نمایش دکمه را انتخاب کنید.

تنظیمات تب Advanced Options

پس از ذخیره کردن تنظیمات به تب Advanced options مراجعه کرده و تنظیمات پیشرفته افزونه را مشابه تصویر زیر به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

تنظیمات Tracking

تنظیمات بخش Display Options

در این بخش قادر خواهید بود تا تنظیمات نمایشی افزونه اشتراک مطالب در وردپرس را شخصی سازی کنید. با فعال کردن گزینه اول آیکون اشتراک مطالب وردپرس پس از اینکه سایت به طور کامل لود شد نمایش داده می شود که برای بهینه بودن و کاهش میزان سرعت لود مناسب است. در گزینه دوم در صورت فعال بودن قادر خواهید بود تا نمایش دکمه اشتراک مطالب را در صفحه ویرایش نوشته فعال و یا غیرفعال کنید تا در سایت نمایش داده شده و یا مخفی شود و در نهایت در گزینه سوم قادر خواهید بود تا کاربران را هنگام کلیک بر روی دکمه اشتراک به صفحه دیگری هدایت کنید.

تنظیمات بخش Additional Options

در این بخش ابتدا از قسمت Language قادر خواهید بود تا زبان مورد نظر را که برای سایت از آن استفاده می کنید را تعیین کنید یا اینکه آن را بر روی حالت خودکار قرار دهید تا زبان را شناساسس کند. پیشنهاد می کنم این گزینه را از ابتدا بر روی زبان فارسی قرار دهید.

در بخش Global Advanced API Configuration نیز قادر خواهید بود تا با استفاده از کدنویسی قابلیت های دیگری را به افزونه اضافه کرده و آیکون اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی را برای هر شبکه اجتماعی که در آن وجود ندارد را به آن اضافه کنید.

تنظیمات بخش AddThis آنالیتیکس

در این بخش نیز قادر خواهید بود تا در وبسایت سازنده افزونه ثبت نام کرده و پس از دریافت آی دی اختصاصی برای وبسایت خود آمار و ارقام کلیک برای اشتراک گذاری افزونه را مورد بررسی قرار دهید تا ببینید چه مکان هایی از سایت بیشتر برای اشتراک گذاری مطالب برای کاربران مورد توجه قرار دارد.

ادامه مطلب در سایت منبع

ایجاد دکمه اشتراک گذاری با افزونه AddToAny Share Buttons

  • افزونه وردپرس
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۸
  • مهدی خاکسار

افزونه ایجاد دکمه اشتراک گذاری برای وردپرس ترافیک و تعامل را به کمک افرادی که نوشته ها و برگه های سایت شما را در صفحات خود در هر سرویسی که به اشتراک میگذارند، افزایش میدهد. خدمات این افزونه شامل فیس بوک، توییتر، پینترست، گوگل، واتس اپ، LinkedIn، Tumblr، ردیت و بیش از ۱۰۰ سایت اشتراک گذاری و سایت ها و برنامه های اجتماعی است. این افزونه خانه جهانی شبکه های اجتماعی است. همچنین این افزونه یکی از افزونه های پرطرفدار وردپرس است که از سال ۲۰۰۶ در حال ساخت سایت های رسانه اجتماعی می باشد.

آنچه در این مطلب می خوانید

برخی از ویژگی های افزونه ایجاد دکمه اشتراک گذاری AddToAny Share Buttons

  • رابط کاربری ساده
  • ux-ui-رابطه کاربری-تجربه مشتری - تجربه کاربر

  • بسیار کاربردی
  • بسیار سریع
  • ایجاد دکمه های اشترک گذاری شناور
  • ساخت دکمه های استاندارد
  • و…

آموزش کار کردن با افزونه ایجاد دکمه اشتراک گذاری AddToAny Share Buttons

  • پس از نصب و فعال سازی این افزونه به بخش تنظیمات منوی پیشخوان وردپرس گزینه AddToAny مشابه تصویر زیر اضافه میشود.

  • پس از کلیک بر روی AddToAny به پنل کاربری این افزونه وارد میشوید.

  • پنل کاربری این افزونه دارای دو تب Standard, Floating است که به شما کمک میکند تا دکمه اشتراک گذاری دلخواه خود را بسازید
  • Standard :

  • Icon Style: تنظیمات ظاهری آیکون
  • Share Buttons: با کلیک بر روی دکمه “اضافه/حذف کردن خدمات” مشخص می کنید که کدام آیکون اشتراک گذاری نشان داده شود.
  • Universal Button: برای نمایش آیکون شبکه های اجتماعی بیشتر در صفحه می باشد.
  • گزینه ها:وقتی کاربر بر روی “universal share button” کلیک کرد فقط دکمه های اشتراک گذاری جهانی را نمایش می دهد.
  • Additional JavaScript: افزودن کد های دلخواه جاوا اسکریپت.
  • Additional CSS: افزودن کد های دلخواه Css.
  • گزینه های پیشرفته : برای افزودن دکمه های اشتراک گذاری که در لیست دکمه ها وجود ندارند.

  • Floating :

  • Vertical Buttons: تنظیمات باکس های عمودی دکمه ها
  • قرار دادن: باکس صفحات اجتماعی در چه مکانی از صفحه نمایش داده شوند.
  • Responsiveness: بدلیل آنکه باکس صفحات اجتماعی واکنش گرا است، این گزینه مشخص می کند که این باکس در چه دستگاه هایی نمایش داده شود.
  • Position:تعیین فاصله باکس دکمه ها از بالای صفحه
  • Offset: تعیین فاصله باکس دکمه ها از سمت راست یا چپ صفحه
  • Icon Size: تعیین اندازه آیکون ها.
  • Background: پیش زمینه باکس را تعیین میکند.
  • Horizontal Buttons: تنظیمات باکس های افقی دکمه ها (تنظیمات این بخش همانند بخش Vertical Buttons می باشد)

اطلاعات افزونه

  • نسخه افزونه : ۱.۸.۵
  • زمان آخرین به روز رسانی : ۴ ماه قبل
  • تعداد نصب فعال این افزونه در وب سایت ها :
    بیش از ۵۰۰,۰۰۰ نصب فعال
  • نسخه وردپرسی که این افزونه بر روی آن تست شده : ۶.۱
  • حداقل نسخه وردپرس برای اجرای این افزونه : ۴.۵
  • نسخه PHP برای اجرای این افزونه : ۵.۶

در رابطه با این مطلب سوال یا نظری دارید؟ می توانید آن را در بخش دیدگاه ها ارسال کنید

مهدی خاکسار

متخصص وردپرس و نویسنده این مطلب

سال هاست که در زمینه وردپرس فعالیت می کنم و حالا به عنوان عضوی از خانواده نیکان وردپرس تلاش می کنم تا آموزش های کاربری و مفید را به علاقه مندان این حوزه ارائه دهم.

ادامه مطلب

شما با اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام، می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. تلگرام از زمانی که کار خود را آغاز کرده است، پیشرفت های خاصی داشته و امکانات زیادی را به آن اضافه کرده اند. یکی از مهمترین تمایزهایی که تلگرام با دیگر برنامه ها دارد، این است که دارای ربات های خاصی می باشد.

هر فردی می تواند بر اساس دانش برنامه نویسی که دارد یک ربات درون تلگرام ایجاد کند. ربات های اشتراک گذاری پست و لایک از جمله بهترین و کاربردی ترین ربات هایی می باشد که در تلگرام کاربرد زیادی دارد. با استفاده از ربات ها می توانید پست هایی که قابلیت لایک دارند را در کانال تلگرام خود قرار دهید، تا افراد آنها را لایک کنند.

روش و مراحل مربوط به اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام

اگر شما مدیر یکی از هستید و می خواهید عکس و متنی را در کانال تلگرام بگذارید باید شرایط مربوط به اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام را بشناسید. مراحلی که مربوط به اضافه کردن لایک پست در تلگرام می باشد عبارت است از :

۱٫ ابتدا باید در قسمت سرچ تلگرام عبارت لایک را جستجو نمایید و استارت را بزنید. بعد از جستجو از شما یک تصویر درخواست می شود، همچنین یک متن نیز شما می توانید در این قسمت اضافه کنید.

۲٫ بعد از بارگذاری کردن تصویر و متن از شما درخواست می شود که یکی ایموجی ارسال نمایید.

۳٫ ایموجی قلب را می توانید بفرستید و متوجه شوید که آیا به نظر پست شما آماده است یا آماده نمی باشد. از طریق دکمه ها پست پیش بینی شده را به کانال خود اضافه نمایید

اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام و ویژگی های آن

تلگرام() به دلیل قابلیت ها و پیشرفت های زیادی که داشته است بین کاربران طرفداران زیادی دارد. تمامی تلاش تیم توسعه دهنده تلگرام روی این مسئله است که درخواست های کاربران را برآورده کند. اپلیکیشن تلگرام به عنوان یکی از پیام رسان های قوی شناخته می شود.

یکی از امکانات تلگرام این است که از ربات ها پشتیبانی می کند. در واقع بسیاری از اپلیکیشن ها از ربات ها پشتیبانی نمی کنند و همین مورد به عنوان یک مزیت خاص تلگرام شناخته می شود. مجموعه ای از امکانات خاص و منحصر به فرد با ساده ترین شکل ممکن تنها به وسیله تلگرام در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ربات لایک و اشتراک گذاری تلگرام از جمله ربات هایی است که شرایط ویژه ای را برای کاربران فراهم می کند:

این ربات را به عنوان ربات لایک می شناسند. همانطور که بیان کردیم استفاده از این ربات می تواند نسبت به قابلیت لایک کردن پست و ارسال پست اقدام کند. فرض کنید که شما در یک کانال به عنوان ادمین فعالیت می کنید و آن گروه را مدیریت می نمایید.

اگر می خواهید متن و یا پستی را به آن کانال اضافه کنید باید از ربات استفاده نمایید. در قسمت زیرین پست خود ارائه دو عدد از آیکون های لایک و یا دیس لایک را در در نظر بگیرید. در این حالت شما می توانید از ربات لایک استفاده کنید.

این ربات امکاناتی را به ادمین می دهد که برای هر یک از پست ها ۶ ایموجی را در نظر بگیرند. کاربران قادر خواهند بود که این ایموجی ها را به عنوان بازخورد پست انتخاب کنند. بنابراین زمان استفاده از ربات لایک، محدود به استفاده کردن از ایموجی های خاص نخواهید بود. اکنون می توانید به راحتی ربات لایک را درون تلگرام خود فعال کنید و از آن استفاده نمایید.

اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام طی اصول مشخص شده

پروسه اضافه کردن لایک و پست ها در تلگرام با استفاده از ربات لایک اصلا دشوار نمی باشد. این عملیات به سادگی انجام می شود. بسترهای مورد نیاز برای ارسال پست و لایک کردن، به وسیله این ربات ایجاد خواهد شد. شما تنها نیاز است که آیکون و پست هایی که می خواهید به عنوان بازخورد، هر یک از کاربران از آنها استفاده کنند را معین نمایید.

مراحل اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام به ترتیب به صورت اصولی عبارت است از :

۱٫ جهت راه اندازی ربات لایک در برنامه تلگرام باید ابتدا به قسمت جستجوی تلگرام خود مراجعه کنید و برای فعال سازی آن اقدام نمایید. دستور اجرای ربات لایک را تلگرام برای شما صادر می کند. با این کار ربات تلگرام در اکانت شما فعال خواهد شد.

۲٫ زمانی که ربات اجرا می گردد تلگرام به صفحه مربوطه هدایت می شود. گزینه شروع را بزنید، زمانی که شما روی گزینه شروع کلیک می کنید پیغامی از تلگرام برای شما می آید. این پیغام از شما درخواست می کند که پست مد نظرتان را ارسال کنید. پست مد نظر را ارسال می کنید و استیکر های تلفیقی را برای آن در نظر می گیرید.

۳٫ در مرحله بعدی از شما درخواست خواهد شد که ایموجی های مد نظرتان را وارد نمایید. در این مرحله دقت داشته باشید که ایموجی باید در این مرحله انتخاب شوند و زیر پست ارسالی شما قرار بگیرند. دیگر کاربران با لمس آنها می توانند نظرشان را در مورد پست ارسالی شما ثبت کنند.

۴٫ در صورت تمایل می توانید از ایموجی لایک و یا دیس لایک استفاده کنید. تنها نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که بیشتر از ۶ ایموجی را نمی توانید به کار بگیرید. پس از انتخاب کردن ایموجی های مد نظرتان یک صفحه پیش نمایش از پستی که در صفحه گذاشته اید به نمایش در خواهد آمد.

۵٫ اگر ایموجی و پست مد نظرتان باشد با لمس گزینه پابلیش می توانید دستور انتشار کردن آن را صادر کنید. در صورتی که پست با سلیقه شما هماهنگ نیست باید عبارت کنسل را بزنید و یک بار دیگر عملیات را انجام دهید.

۶٫ زمانی که گزینه پابلیش را لمس می نمایید باید مکالمه گروه خود را انتخاب کنید. در این صورت پست با قابلیت لایک در آن گروه به اشتراک گذاشته می شود. اکنون بسیاری از کاربران می توانند برای لمس کردن ایموجی های زیر پست اقدام کنند و نظرشان را بیان نمایند. به همین سادگی فرایند مربوط به اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام انجام می شود.

مزیت اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که در برنامه تلگرام، اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام یک مزیت مهم به شمار می آید. امروزه بسیاری از کاربران از این برنامه استفاده می کنند. آنها مایل هستند که با اشتراک گذاری مطالب متنوع در کانالی که راه اندازی کرده اند، کاربران خود را تشویق به فعالیت نمایند.

لایک و اشتراک گذاری پست ها، یکی از بهترین و مناسب ترین روش هایی به شمار می رود که می توانند انتخاب کنند. در این صورت میزان خود را می سنجند. از این طریق می توانند کاربران خود را تشویق کنند که در نظر سنجی ها شرکت کنند و نظرات شان را اعلام نمایند. دقت داشته باشید برای استفاده از این قابلیت تنها از ۶ عدد ایموجی که شکل متنوع دارند می توان

ادامه مقاله در سایت منبع

سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی با افزایش سرعت و امنیت اینترنت و افزایش مشارکت کاربران فعال به یک ابزار برای موفقیت و رشد در فضای آنلاین تبدیل شده اند. ویدئوهای جذاب با محتوای غنی می توانند به راحتی تأمین کننده محتوای مورد نیاز ما باشند. با رشد واقعیت افزوده و مجازی، احتمالاً در آینده تقاضا برای ویدئوها افزایش می یابد. با توجه به اینکه امروزه افراد بیشتر به دنبال ویدئوها برای یافتن پاسخ سؤالات خود در اینترنت هستند، ما تصمیم گرفتیم در این مقاله فهرستی از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی را که جز محبوب ترین پلتفرم ها در سال ۲۰۲۲ هستند، تهیه کنیم. شما در این سایت ها می توانید انواع ویدئوها را در فرمت دلخواه خود منتشر کنید و در حوزه کاری خود به موفقیت برسید.

آیا نام سایت های B2B به گوش شما خورده است؟

پیشنهاد میکنیم در این ارتباط مقاله را مطالعه نمایید.

برترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی در سال ۲۰۲۲

ما در این بخش از مقاله ۳ مورد از سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی را که در کشور ما هم محبوب و شناخته شده هستند، به شما معرفی می کنیم. همچنین امکانات قابلیت های آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. این اطلاعات هم برای سازندگان ویدئو و هم برای سایر افرادی که از ویدئوهای این سایت ها استفاده می کنند، مفید هستند.

یوتیوب: برترین سایت اشتراک گذاری ویدئو خارجی

یوتیوب () که متعلق به شرکت مادر آلفابت گوگل است، از فناوری یادگیری ماشینی برای فهرست کردن و جمع آوری پیشنهادها برای کاربران، به بهترین شکل استفاده می کند. این پلتفرم از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی است که از محتوا با کیفیت HDR و حداکثر ۸K پشتیبانی می کند. شما در این پلتفرم می توانید ویدیوهای خود را در هر یک از فرمت های دلخواه خود آپلود کرد. در واقع یوتیوب امکانات زیادی دارد که به سازندگان محتوای ویدئویی اجازه می دهد تا از طریق این سایت کسب درآمد کنند.

سازندگان ویدئو برای اینکه از طریق تبلیغات پولی قبل از پخش و وسط ویدئو درامد کسب کنند باید حداقل ۱۰۰۰ مشترک داشته باشند (البته این کار با AdSense امکان پذیر است). همچنین ویدئوهای آن ها باید در طی یک سال حداقل ۴۰۰۰ ساعت بازدید داشته باشند. اجرای این قوانین از سال ۲۰۱۸ شروع شد. علاوه بر این، اگر سازندگان ویدئو حداقل ۵۰۰۰۰ مشترک داشته باشند، می توانند بابت ارائه محتوای خاص و معرفی کالای سایر شرکت ها به بازدیدکنندگان، مبلغی به عنوان حق اشتراک ماهانه ۴٫۹۹ دلار را از آن ها دریافت کنند.

در این سایت اشتراک گذاری ویدئو خارجی کانال هایی که دارای حداقل ۱۰۰۰۰ مشترک هستند می توانند کالاهای اصلی خود را از طریق، بخش کالا بفروشند. این بخش به صورت نواری است که محصولات پشتیبانی شده کاملاً رسمی را در زیر ویدیوها نمایش می دهد. سازندگان ویدئو در بخش داشبورد استودیوی یوتیوب یا با کمک از اپلیکیشن‎های خاص، می توانند آمارهای مختلفی چون تعداد کل مشترکین، تعداد کل بازدیدکنندگان و نظرات را برای هر یک از ویدیوهای خود مشاهده کنند. علاوه بر این آن ها می توانند داده هایی مثل منبع ترافیک، سن و جنسیت بازدیدکنندگان و دستگاه هایی را که آن ها استفاده کرده اند، بررسی کنند. درنهایت این اطلاعات به آن ها کمک می کند تا یک شناخت کلی نسبت به بازدیدکنندگان یک ویدئو داشته باشند. اگر به به عنوان سازنده ویدئو می خواهید از یوتیوپ استفاده کنید، در طول پیشرفت کار خود می توانید از نسخه دسکتاپ این وبسایت یا اپلیکیشن آن برای آپلود ویدیو، ساخت ویدیو یا اضافه کردن Shorts (استورهای مشابه اینستاگرام) استفاده کنید.

درنهایت باید گفت سایت یوتیوب یکی از پیشرفته ترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی است. زیرا با کارگاه های آموزشی، فراهم کردن زیرساخت های پشتیبان از طریق استودیوهای «YouTube Space» و شناسایی افراد مشهور YouTube از طریق فعالیت هایی مانند YouTube FanFest، YouTube Rewind، از انواع سازندگان ویدئو پشتیبانی می کند.

یوتیوب جز بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی است که محدودیت های خاص خود را برای آپلود ویدئوها دارد. این محدودیت ها عبارتند از:

• ۲۰ گیگابایت ۱۵ دقیقه (بدون تأیید اکانت)

• ۱۲۸ گیگابایت یا ۱۲ ساعت (پس از تأیید اکانت)

تیک تاک (تیک تاک): بهترین سایت اشتراک گذاری ویدئو خارجی

با اینکه احتمالاً سایت در هند در دسترس نیست. اما به عنوان یکی از سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی در سراسر جهان بسیار محبوبیت شده است. این سایت اشتراک گذاری ویدیو خارجی در بین افرادی که عاشق تماشای انواع ویدیوهای کوتاه مثل ویدئوهای بازی، DIY، ورزشی، کمدی هستند، مورد استقبال قرار گرفته است. از ویدیوهای سرگرم کننده گرفته تا کلیپ های چشم نواز، همه آن ها در تیک تاک وجود دارند.

یکی از مهمترین ابعاد سایت تیک تاک، رشد سریع جامعه سازندگان ویدئوهای جذاب است که احتمالاً شما هرگز از تماشای کلیپ های آن ها خسته نمی‏شوید. این پلتفرم بزرگ با امکان دسترسی به انواع موسیقی و فایل های صوتی رایگان به شما در ساخت کلیپ های دلخواه آزادی عمل می دهد. علاوه بر این شما می توانید با کمک این سایت اشتراک گذاری ویدئو خارجی، فیلترهای جذاب، افکت های خاص و طیف وسیعی از اشکال واقعیت افزوده را به فیلم های خود اضافه کنید. بنابراین شما نمی توانید تیک تاک را به عنوان یکی از سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی نادیده بگیرید.

در این سایت مانند یوتیوب برای آپلود ویدئو محدودیت هایی وجود دارد. این محدودیت ها عبارتند از:

• حداکثر حجم ویدئوها ۲۸۷٫۶ مگابایت برای iOS و ۷۲ مگابایت در اندروید.

• حداکثر زمان ویدئو: ۱۵ ثانیه.

• حداکثر شصت ثانیه برای ویدیوهای استوری ترکیبی.

اپلیکیشن تیک تاک هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران iOS در دسترس است.

فیسبوک واچ (فیس بوک Watch): بهترین سایت اشتراک گذاری ویدئو خارجی

فیسبوک جز بزرگترین رسانه های اجتماعی جهان است که برای کاربران، برندها و سازندگان ویدئو یک بستر به نام فیس بوک Watch را برای نمایش متنوع ترین محتواهای ویدیویی فراهم کرده است. این پلتفرم که جز بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی است در جهت رقابت با یوتیوب، چندین ویژگی متمایز دارد، از جمله قابلیت تماشای ویدیوها با دوستان. در فیسبوک واچ شما می توانید جدیدترین ویدیوهای منتشر شده سازندگان و صفحات فیسبوک مورد علاقه خود را با فید بسیار شخصی سازی شده و در فرمتی قابل پیمایش جستجو کنید.

شبکه های اجتماعی

امکانات فیسبوک واچ

این سایت اشتراک گذاری ویدئو خارجی برای رقابت با یوتیوب، امکانات زیادی را برای سازندگان فراهم کرده است. در واقع سازندگان ویدیو با کمک صفحه Creator Studio و اپلیکیشن‏های خاص، می توانند وضعیت نمایش ویدیوهای خود را پیگیری کنند. محتوای خود را مدیریت و بهینه سازی کنند. برای صفحات فیس بوک خود استوری بسازند و محتوای مناسب را به اکانت‏های اینستاگرام و توییتر مرتبط خود ارسال کنند. علاوه بر این، این ابزارها به سازندگان ویدئوها برای کسب درآمد از ویدئوها کمک می کنند. همچنین فیس بوک به سازندگان ویدئو و برندها امکان می دهد تا با ایجاد توقف از طریق تبلیغات در ویدئوهای لایو خود، درآمد کسب کنند. علاوه بر این آن ها می توانند تبلیغات وسط فیلم را در هر بخش از ویدیوها قرار دهند.

سازندگان ویدئو برای کسب درآمد از ویدیوهای خود در این سایت اشتراک گذاری ویدئو خارجی باید حداقل ۱۰۰۰۰ فالوور و در مجموع حداقل ۳۰۰۰۰ بازدید (هر بازدید باید حداقل یک دقیقه باشد) داشته باشند. در فیسبوک نیز مانند یوتیوب، سازندگان ویدئو می توانند حداکثر ۵۵ درصد درآمد حاصل از تبلیغات را به حساب خود واریز کنند. اگر صاحب یک اپلیکیشن هستید، می توانید با استفاده از API ویدیوی فیس بوک تبلیغات فیس بوک را نمایش دهید و از پایگاه کاربران اپلیکیشن خود درآمد کسب کنید.

در پایان همانطور که توضیح داده شد بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو خارجی با درآمدزایی به رشد و موفقیت برندها، کسب و کارها و افراد کمک زیادی می کنند. شما می توانید در یکی از سایت های مورد علاقه خود یک اکانت بسازید و از مزایای آن برای کسب درآمد و موفقیت استفاده کنید.

منبع:

محتوای کامل در سایت منبع

نکات مهم در طراحی سایت دانلود

قابلیت جستجوی ساده و پیشرفته نیز از دیگر موارد بسیار مهم در طراحی سایت دانلود به شمار می آید. افرادی به دنبال فایل خاصی می گردد باید بتوانند به آسانی اطلاعات مورد نظر خود را در سایت یافته و نسبت به دانلود آنها اقدام نمایند. علاوه بر قابلیت جستجو در طراحی سایت دانلود، باید دسته بندی های مناسبی نیز برای فایل ها در نظر گرفته شود. انواع فایل ها در تمام زمینه ها در این سایت ها وجود دارد که نظم دهی به آنها باید در زمان طراحی سایت دانلود در نظر گرفته شود.

در طراحی سایت دانلود باید بخشی برای تولید و نمایش محتوا در نظر گرفته شود. مقالات و اخبار می تواند در این بخش قرار گیرند. با توجه به این که طراحی سایت دانلود بر پایه اشتراک گذاری فایل ها می باشد از لحاظ محتوا فقیر بوده و همین امر می تواند از دیدگاه موتورهای جستجو آیتمی منفی تلقی گردد. همان طور که پیش تر نیز اشاره گردید در طراحی سایت دانلود باید بخشی برای عضویت کاربران در سایت در نظر گرفته شود و همچنین امکان تکمیل پروفایل برای آنها فعال باشند.

در طراحی سایت دانلود همچنین می توان بخش هایی را برای انتشار تبلیغات قرار داد. علاوه بر دریافت هزینه های اشتراک از کاربران، یکی از راه های کسب در آمد از طراحی سایت دانلود گرفتن تبلیغات است. این سایت ها جزو سایت های پر بازدید به شمار می آیند و به همین سبب موقعیت مناسبی برای دریافت هزینه از شرکت ها و سازمان ها برای نمایش تبلیغات آنها فراهم می شود.

سایر امکانات موجود در طراحی سایت دانلود

مواردی که تا کنون به آنها اشاره شد مواردی است که بخش های اصلی در طراحی سایت دانلود را تشکیل می دهد. علاوه بر این موارد بخش هایی هم وجود دارند که بر اساس درخواست متقاضیان می توان آنها را در طراحی سایت دانلود لحاظ نمود. به عنوان مثال قرار دادن بخش خبرنامه در سایت و ارسال خبرنامه به کاربران سایت و افرادی که عضو سایت هستند از موارد جالب توجهی است که رابطه میان سایت و مخاطبان را مستحکم تر می نماید. در طراحی سایت دانلود می توان از ماژول های خاصی برای نمایش تعداد بازدید کنندگان و آمار آنها استفاده کرد. این کار به ویژه برای افرادی که قصد درج آگهی در سایت را دارند بسیار مهم تلقی می گردد.

فایل هایی در سایت قرار داده می شوند می توانند توسط ماژول های خاصی از منظر محبوبیت و تعداد دفعات دانلود مورد آنالیز قرا گرفته و نتایج آن در اختیار مخاطبین قرار گیرد. این کار می تواند افراد را ترغیب کند تا فایل ها پر بازدید که تعداد دفعات دانلود بالایی دارند را دانلود نمایند.

یکی از ویژگی ها و امکانات بسیار مهم و کاربردی در طراحی سایت دانلود، طراحی انجمن های گفتگو برای کاربران سایت است. امکان برقرار ارتباط با مخاطبین و همچنین امکان ارتباط کاربران با هم منجر می شود تا بازدید کنندگانی وفادار برای سایت خود ایجاد نمایید که به طور مداوم به سایت شما مراجعه می کنند. طراحی و برنامه نویسی این بخش می تواند جذابیت و اعتبار سایت دانلود چندین برابر افزایش دهد.

چگونه می توان یک وب سایت دانلود ساخت ؟

۱- سطح مهارت های فنی خود را بسنجید

۲- هدف سایت خود را مشخص کنید

اگر می خواهید مطالب مربوط به خودتان را برای دانلود در اختیار کاربران قرار دهید باید حتما در نظر بگیرید که یک شبکه اجتماعی برای پشتیبانی از وب سایت خود داشته باشید. زیرا باعث جذب بیشتر بازدیدکننده می شود و فعالیت شما محدود به وب سایت نمی ماند.

اگر می خواهید طراحی سایت دانلود برای آرشیو قوی از یک موضوع مثلا فیلم، کتاب، مقاله و .. در اختیار کاربران قرار دهید باید در نظر داشته باشید که هرچه آرشیو شما کامل تر باشد و بیشتر به آن اهمیت دهید کاربران هم به سمت سایت شما جذب می شوند.

۳- محتوای شما پادشاه است!

بهتر است درباره محتوای سایت خود عمیقاً فکر کنید. اگر سایتی بسیار زیبا و جذاب باشد اما هیچ چیز جالبی برای ارائه به مخاطبانش نداشته باشد نمی تواند بازدیدکنندگان را بیش از یک ثانیه نگه دارد.

۴- سایر صفحات سایت خود را تکمیل کنید.

صفحه ثبت

صفحه درباره ما

صفحه خرید اشتراک

شما باید یک صفحه ثبت نام به سایت خود اضافه کنید. می توانید به کسانی که در سایت شما ثبت نام کرده اند ایمیل فرستاده و آنها را در مورد پروژه های جدید خود مطلع کنید. همچنین می توانید یک صفحه خرید اشتراک داشته باشید که کسانی که می خواهند به تمام مطالب سایت شما دسترسی داشته باشند هزینه ای را پرداخت کنند و از این طریق درآمد کسب کنید.

۵- سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

هدف بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو و سئو سایت خود این است که سایت شما موقعیت خوبی در موتورهای جستجو به دست آورد.

بهره وری-بهینه سازی

۶- دامنه سایت را مشخص کنید

وردپرس تا کنون محبوب ترین بستر برای ایجاد وب سایت است. اگر استفاده از آن را انتخاب کنید، در واقع از چندین مزیت برخوردار خواهید شد: تم ها، افزونه ها و غیره.

۷- سایت باید یک طراحی زیبا و منحصر به فرد داشته باشد

طراحی سایت بستگی زیادی به محتوای آن دارد. به عنوان مثال، برای یک سایت فیلم، یک پوستر تمام صفحه از یک سریال یا فیلم محبوب در ورودی سایت شما گزینه خوبی خواهد بود. فیلم یک رسانه بصری است، بنابراین صفحه اصلی سایت شما باید آن را منعکس کند.

انواع محصولات دیجیتال

دوره های آنلاین

با ظهور مشاغل آنلاین و ایجاد فریلنسرها، مردم همیشه دوره هایی را برای تسلط بر مهارت های دیجیتال تقریباً در هر چیزی می گذرانند. دوره های آنلاین زمانی که به درستی انجام شوند هزینه خوبی دارند و شروع آنها پیچیده نیست. اگر مدتی است که در یک سایت خاص وبلاگ نویسی کرده اید، به احتمال زیاد می توانید به شخص دیگری نحوه انجام آن را آموزش دهید و او مایل است برای آن هزینه بپردازد. از آنجایی که آنها خود گام هستند، پس از ایجاد یک دوره، می توانید تا زمانی که دوره شما برای فروش موجود است، به دریافت درآمد ادامه دهید.

freelancer-فریلنسر

یک دوره موفق، دوره ای است که مشکل اصلی خوانندگان شما را حل کند و راه حلی کارآمد ارائه دهد. شما می توانید محتوای دوره خود را به اشکال مختلف مانند فایل های صوتی، فیلم و متن ارائه دهید. شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید دوره شما گواهینامه دریافت کند یا خیر. اگر گواهینامه را انتخاب می کنید، می خواهید به سراغ پلتفرم هایی بروید که ویژگی ها و برنامه هایی برای صدور گواهینامه دارند که به شما امکان می دهد از آنها در دوره های خود استفاده کنید.

کتاب های الکترونیکی

کتاب های الکترونیکی مقرون به صرفه هستند و یک راه حل تک مرحله ای ارائه می دهند که توسط تخصص شما پشتیبانی می شود. اگر کتاب الکترونیکی شما انحصاری خوانندگان وبلاگ شما باشد (به این معنی که شما آن را فقط در وب سایت خود می فروشید)، تا زمانی که محتوای شما عالی باشد، می توانید هزینه بیشتری دریافت کنید و همچنان فروش داشته باشید. بسیاری از بازارها امروز محتوای خوب قابل توجهی ندارد. محتوای خوب دیگر به اندازه کافی خوب نیست. کتاب شما باید اسرار و تصاویری در مورد چگونگی عبور از یک مانع بزرگ و دستیابی به یک نتیجه خاص که در عنوان کتاب شما وعده داده شده است را به اشتراک بگذارد.

نرم افزار

اگر اهل فن آوری هستید، این محصول برای شما مناسب است. مردم همیشه به دنبال ابزارهای تجاری بهتر برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها هستند. اگر بتوانید یک مانع بزرگ را در زمینه کاری خود شناسایی کنید و نرم افزاری را توسعه دهید که مردم بتوانند آن را دانلود و استفاده کنند، آنگاه به هدف خود می رسید. به نرم افزارهایی مانند ویرایشگرهای ویدیو، ضبط کننده صفحه و غیره فکر کنید. هدف همه آنها انجام یک کار واقعاً خوب است. این کاری است که نرم افزار شما باید انجام دهد.

چه در حال توسعه یک برنامه، قطعه یا افزونه باشید، اگر محصول شما به اندازه کافی خوب باشد مورد توجه قرار می گیرد و کارشناسان شروع به ذکر آن می کنند. اگر در یک صنعت خاص تجربه دارید، می توانید از طریق نرم افزاری که ایجاد می کنید به حل مشکلات کمک کنید. به عنوان مثال، اگر در حال انجام بازاریابی چند سطحی هستید، ایجاد سرنخ دشوار است. اما، پلتفرم هایی وجود دارد که به حل مشکلات در هنگام ایجاد سرنخ برای بازاریابان چند سطحی کمک می کند.

فیلم ها

ویدئوها انواع بسیار خوبی از محصولات دیجیتال هستند زیرا افرادی که به دنبال یادگیری مرحله به مرحله نحوه اجرای یک کار خاص هستند ترجیح داده می شوند. ویدیوها با بلاگ های دستور غذا، و همچنین تقریباً هر چیز دیگری به خوبی عمل می کنند. تنها چیزی که نیاز دارید راه حلی است که کسی به آن علاقه مند شود سپس آن را مرحله به مرحله در یک فیلم آموزشی تجزیه و تحلیل کرده و برای دسترسی و استفاده از محتوای موجود در آن هزینه کمی دریافت کنید.

فایل های صوتی

صدا یک رسانه قدرتمند برای انتقال پیام های مهم است و مردم مایلند برای آهنگ های صوتی که چیز جدیدی به آن ها می آموزد، آرامش می بخشد، اطلاع رسانی می کند یا به آنها در دستیابی به اهداف شخصی و تجاری شان کمک می کند، پول بپردازند.

تصاویر

عکس های استوک هنوز هم تقاضای بالایی دارند. این منطقی است زیرا هزاران و هزاران محتوای جدید در هر ثانیه تولید می شود و تصاویر عالی در دنیای بازاریابی محتوای امروزی بسیار محبوب شده اند. چندین سایت وجود دارد که می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین بفروشید. با این حال، شما همچنین می توانید سایت خود را راه اندازی کنید و شروع به دریافت هزینه ثابت برای هر بارگیری یا هزینه اشتراک برای افراد برای دانلود حداکثر تعداد معینی عکس در ماه از وب سایت خود کنید. می توانید با استفاده از یک افزونه عضویت، برنامه های پرداخت را تنظیم کنید. میزبانی اختصاصی ترجیح داده می شود زیرا عکس های با کیفیت بالا فضای زیادی را اشغال می کنند.

گرافیک و قالب

این برای طراحان گرافیک عالی است. شما می توانید تم های پاورپوینت، بسته های آیکون و غیره را بفروشید. اگر هنرمند هستید، می توانید تصاویر و آثار هنری خود را نیز بفروشید. تقاضا برای رسانه های اجتماعی با کیفیت بالا و گرافیک ها و قالب های پینترست در حال افزایش است، زیرا جهان در بازاریابی محتوای خود بصری می شود.

خدمات حرفه ای

بر خلاف انواع دیگر محصولات دیجیتال، خدمات حرفه ای کاملاً خواستار هستند، زیرا آنها انواع محصولات را تنظیم و فراموش نمی کنند. مهارت های شما برای هر سفارشی که پردازش می کنید مورد نیاز است. برخی از خدماتی که می توانید ارائه دهید عبارتند از:

تدریس خصوصی در مورد یک موضوع خاص

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

مشاوره های شغلی

مربیگری

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

مشاوره های مالی

کمک مجازی و غیره

ترجمه

برنامه ریز و قابل چاپ

ابزارهای بهره وری در تقاضای زیادی هستند و برنامه ریزان در صورتی که خلاق و سازماندهی عالی باشید، راحت ترین کار را دارند. برنامه ریزان کار را آسان تر می کنند و می توانند تقریباً برای هر جایگاهی ایجاد شوند. هر چیزی از برنامه های دستور غذا، تقویم سرمقاله، ایده های موضوعات وبلاگ، برنامه ریزی کتاب، برنامه ریزان شخصی تا برنامه ریزان اهداف سال نو کار می کنند. سپس مشتریان شما می توانند نسخه های آماده چاپ این برنامه ریزها را خریداری کرده و بر اساس آن از آنها استفاده کنند.

نتیجه گیری

قطعا انواع بیشتری محصول دیجیتال وجود دارد، اما آنچه امروز در اینجا در مورد آن صحبت کردیم، برخی از آنها هستند که باید امتحان کنید. فروش محصولات دیجیتال راهی عالی برای پرداخت صورتحساب های خود در حین ایجاد کسب و کار و بالا رفتن از نردبان برای ایجاد چیزی حتی فوق العاده تر است.

ادامه مطلب