ایده ها و تکنیک های نوین برای محتوا نویسی دیجیتال

برای تولید محتوای خوب چه کارهایی لازم است؟

تولید محتوا-بازاریابی محتواتولید محتوا-بازاریابی محتوا

419″ />

امروزه تولید محتوا یک اصل مهم در موفقیت تبلیغات و بازاریابی است. علاوه بر عرصه کسب وکار، در ارائه خدمات و همچنین دادن آگاهی و اطلاعات به مخاطبان نیز تولید محتوا بسیار مهم و ضروری است. برای اینکه بتوانید کارهای لازم و ضروری تولید محتوا را بفهمید توصیه های مهم را فرا بگیرید.

بازاریابی

هر روز، من با هدف محتوا نویسی دیجیتال برای مشتریان مختلف شروع می کنم. زمانی که وقت خود را برای جلسات، تحقیقات، توسعه استراتژیک، سئو و محتوا نویسی اختصاص داده ام تا تمام تلاش خود را برای تولید کپی انجام دهم، که در دنیای شلوغ بازاریابی محتوا برجسته باشد.

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

به طور کلی، درباره و نویسندگان این حوزه، چه می دانید؟ چگونه می توان تبدیل به یک نویسنده ماهر شد؟ با ما همراه باشید!

تامین نیازهای مشتریان در محتوا نویسی

من در چرخه محتوا نویسی تنها نیستم؛ کسی که کار محتوا نویسی انجام می دهد، باید به طور مداوم ضمن تامین نیازهای مشتریان فعلی و آینده، نیاز به سرمایه گذاری در توانایی های خلاقانه خود را توازن دهند تا اطمینان حاصل شود که همه هدف آنها ایجاد می شود. برای این منظور، ما در کارهای گوناگون دستی داریم و کارهای دیگری بیش از نوشتن انجام می دهیم. بیایید از بین تخصص های مختلفی که به نوشتن محتوا می پردازند، نگاهی بیندازیم.

خلاقیت و نوآوری

رابطه محتوا نویسی و استراتژی کسب و کار

در بازاریابی و کسب و کارهای کنونی، تبلیغات یک اصل مهم است که در واقع تبلیغات بدون تولید یک محتوای خوب و ناب به سختی امکان پذیر است. علاوه بر این با رعایت نکات مهم و اساسی سئو، می توانیم به موفقیت برسیم.

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

تجزیه و تحلیل جستجوی ارگانیک و محتوا نویسی

ما مطالبی را در موضوعات مشابه می خوانیم تا ببینیم نویسندگان دیگر چه کاری انجام می دهند و مطمئن می شویم که می توانیم مطالب خود را از یکدیگر متمایز کنیم و محتوا نویسی که انجام می دهیم، برتر باشد.

محتوا نویس چه کسی است؟

هر محتوا نویسی که من در یک روز مشخص ایجاد می کنم، در واقع با استراتژی شروع می شود. معمولا ترکیبی از بحث های مشترک با مشتری و تحقیقات مستقل است، اما صرف نظر از روش ها، هدف یکسان است، که این یعنی، داستانی را برای خواننده جذاب، با ارزش برای مشتری و طراحی استراتژیک برای جلب توجه در وب بیان کنید.

از بسیاری جهات، یک شخصی که کار محتوا نویسی انجام می دهد، یک متخصص محتوا و دارای نقاط قوت در چندین زمینه بازاریابی محتوا است. از این رو محتوای عالی متولد می شود: نگاشت سئو، رسانه های اجتماعی، تحقیقات فنی و موارد دیگر با هدف اصلی قرار دادن کاغذ بر روی کاغذ است.

ارتباط با سئو از طریق محتوا نویسی

سئو سایت

در نهایت، به عنوان یک نویسنده وب یا محتوا نویسی وب، رابطه من با بسیار عملی است. من برای شناسایی کلمات کلیدی موثر و انجام برخی از تفکرات استراتژیک در مورد چگونگی استفاده بهینه از اصطلاحات در استراتژی بازاریابی محتوا آموزش دیده ام.

زندگی با سئو، با محتوا نویسی بسیار شبیه نخ سوزن است.

این به لمس ظریف و عمدی نیاز دارد. علاوه بر این، یک کار نویسنده محتوا با انتشار یک قطعه پایان نمی یابد. همچنین رسانه های اجتماعی یا تبلیغات ایمیل باید مورد استفاده قرار گیرد و همچنین عملکرد بازاریابی بزرگتر خود در آن قابل استفاده است.

به عنوان مثال یک وبلاگ می تواند برای همیشه در اینترنت زندگی کند و می تواند از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی پخش شود. این بدان معنی است که من باید نحوه نمایش، بهینه سازی و صحبت در مورد کار آنلاین را در نظر بگیرم.

بهره وری-بهینه سازی

تحولات پس از انتشار محتوا نویسی () آیا این ایجاد هیاهوی رسانه های اجتماعی شده است؟ آیا این امر به افزایش نرخ باز یا زمان در صفحه کمک می کند؟ سپس در قسمت بعدی من برای آن مشتری قرار می گیرد. هر پست یک تجربه یادگیری است.

چرخه تولید محتوا

در حالی که یک نویسنده کاملا فنی یا کارخانه تولید محتوا و محتوا نویسی در خلا فعالیت می کند و مطالب را با اندکی درک از اهداف نهایی بیرون می کشد،

من وظیفه دارم بسیاری از قطعات را کنار هم بگذارم. من باید عملکرد وبلاگ آینده را پیش بینی کنم، زبان خوب را درک کنم، در کانال های توزیع تبحر داشته باشم و برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنم. این نوشتن تنها بخشی از نویسنده محتوای دیجیتال بودن است.

چرا نوشتن برای وب خوب است؟ چرا باید کار محتوا نویسی را در پیش گرفت؟

یک محتوا نویسی تبلیغاتی، معمولا در محدوده یک کمپین بسیار خاص و مخاطبان هدف کار می کند. شاید یک گروه مهم جمعیتی که مرتبا از وب سایتی بازدید می کند که یک ویدیوی تبلیغاتی در آن پخش می شود.

مخاطبان هدف-پرسونای مخاطب

یک خبرنگار قصد دارد تا داستان اصلی را در پشت زنجیره ای از حوادث شناسایی کرده و واقعیت ها را به مردم اعلام کند. وبلاگ نویسان اخبار و رویدادهایی را که مربوط به مخاطبان خاص است را می گیرند و تفسیر و زمینه را ارائه می دهند.

رسانه دیجیتال و محتوا نویسی

جنبه بی نظیر دیگر محتوا نویسی، توسط خود رسانه دیجیتال تعیین می شود. با داشتن بسیاری از اطلاعات به صورت آنلاین در دسترس، خوانندگان می توانند به سادگی به داستان دیگری بپردازند، اگر از ابتدا خواندن آنها جذاب و ارزشمند نباشد.

قابل دسترس بودن و جذاب بودن

محتوای با کیفیت تنها از طریق درک روانشناسی خوانندگان آنلاین به دست می آید. کپی وب در برابر توجه خوانندگان بیش از حد اشباع شده و الگوریتم های موتور جستجو است که محتوا را فهرست بندی و رتبه بندی می کنند. فاکتورهای زیادی در بازی وجود دارد که رسانه دیجیتال را حیوان خود می کند.

مراحل محتوا نویسی چگونه است؟

مرحله ۱: قبل از محتوا نویسی تحقیق کنید!

برای یک داستان معمولی، من شروع به انجام تحقیقات گسترده در مورد آنچه در صنعتی که تحت پوشش آن هستم می گذرد تا بتوانم موضوعات داغ و موضوعات اصلی را قبل از شروع محتوا نویسی، شناسایی کنم.

از آنجا، من اهداف استراتژیک و مبارزاتی را که مشتری من در آن زمان دارد، در نظر می گیرم و به سمت انتخاب کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل داستان های با عملکرد بالا می روم.

بیشتر این کار با یک موتور جستجو آغاز می شود، اما همچنین به دنبال گرفتن مدرک ارائه شده توسط مشتری یا یادداشت های گرفته شده از مکالمه قبلی است. یک نویسنده محتوای خوب باید بتواند پیام ها، اطلاعات و نقاط کلیدی داده را از منابع مختلف تقسیم کند، نه اینکه خیلی به یک روش تحقیق اعتماد کند.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی نیز همین طور است. نوشتن سئو با کیفیت بالا فقط با استفاده از یک یا دو ابزار قابل انجام است، اما بررسی عملکرد کلمات کلیدی در چند ابزار مختلف می تواند به من اطمینان دهد که در مسیر درست قرار دارم.

مرحله ۲: برای شروع محتوا نویسی، بنویسید!

در این مرحله، بسیاری از کارهای پس زمینه تصویر بزرگ حل و فصل شده و زمان آن فرا رسیده است که به موضوع اصلی بپردازیم و شروع به محتوا نویسی کنیم. من برای فرمول بندی پیام و توسعه محتوا، مطالعات، تفکرات و اطلاعات متخصصان موضوع مشتری را می خوانم.

شروع کار تولید محتوا

مرحله ۳: برای پیشرفت در محتوا نویسی همکاری کنید

هر نوع نوشتار فنی در حوزه ای کاملا پیچیده همیشه می تواند از مصاحبه ها یا گزارش های ارائه شده توسط مشتری بهره مند شود. برای اطمینان از مطابقت با نوع حرفه ای زبان و لحن در یک استفاده مشخص از فضا، ممکن است به سرعت با یک متخصص موضوع مشتری یا فروشنده تماس بگیرم.

کار محتوا نویسی کار آسانی نیست

ادامه مطلب در سایت منبع