هشدارها و توصیه های مهم درباره بازاریابی درون‌گرا | آپدیت نهایی

شامل چه خدماتی است ؟همه کسب وکارها چه آن ها که اول راه هستند

و چه مشاغل در حال رشد به نیاز دارند. برای اینکه بتوانید به هدف نهایی

بازاریابی که همان فروش بیشتر است دست پیدا کنید، باید بهترین خود را در معرض دید

بازاریابی

مشتری دهید؛ این روزها همگانی شدن اینترنت و دسترسی عموم به تلفن های همراه

هوشمند بخش بزرگی از جامعه هدف کسب وکارها را در محیط وب گرد هم آورده است و

بی توجهی به این فضا ممکن است کسب وکار شمارا با بحران های جدی روبه رو کند.

خدمات سئو سایت چیست؟

سئو سایت

کسب ارگانیک ترافیک برای وبسایت شما ارزشمند است. ترافیک روی چه کلماتی؟ ایجاد

ترافیک ارگانیک در چه مدتی؟ افزایش سئو و بازدید سایت کلمه ای است که این روزها در

افزایش بازدید سایت-ترافیک سایت

گوگل سرچ می شود ولی آیا می دانند چیست؟ کاربران به دلیل عدم آگاهی

از وجود یک سرویس دقیقا نیاز خود را سرچ نمی کنند، ولی تلاش می کنند

که از گوگل برای پیدا کردن جواب سوالشان کمک بگیرند.

سئو تضمینی چیست؟

این روزها زیاد می شود که میبینم شده است! بله تضمین برای کسب رتبه.

ولی سئو کاران حرفه ای نگران نیستند، بلکه غیر حرفه ای ها نگران هستند چون

برای کسانی که در کار خود خیلی تجربه و تخصص ندارد بسیار ریسکی

است. تمام هزینه سئو را برگردانید، بله این توقع کارفرما است که هیچ خروجی نگرفته است.

پروژه هایی شروع شده اند که بعد از چند ماه هنوز در ۱۰ صفحه گوگل وجود ندارد. ترسناک است.

خدمات سئو سایت به چه معنا است؟

برای سال ها تبلیغات بهترین راهکار دیدن شدن کسب وکارها بود، اما این روزها مردم از تبلیغات

خسته شده اند و کمتر به آن اعتماد می کنند. بازاریابی درون گرا راهکار جدیدی است که تلاش

خود را بکار می برد که بدون اشاره مستقیم اعتماد مشتری را جلب کرده و او را به استفاده از

خدمات کسب وکارها تشویق کند، خدمات سئو یکی از راهکارهای بازاریابی درون گرا است که

بدون نیاز به هزینه های گزاف تبلیغات، کمک می کند مشتری در موتورهای جستجو شمارا بیابد

و خودش تصمیم بگیرید از آن استفاده کند.

برای دسترسی به خدمات سئو :

باید یک سری تکنیک بکار ببرید که خود یک تخصص است، به دو بخش سئو داخلی

و خارجی تقسیم می شود و کارشناسان این حوزه می کوشند گوگل و سایر موتورهای جستجو

را قانع کنند که شمارا در رتبه های نخست نتایج جستجو به کاربران معرفی کنند.

چطور بهترین گزینه را برای دریافت خدمات سئو انتخاب کنید؟

یک فرایند طولانی مدت است که به صرف زمان نیاز دارد، اگر به شما وعده می دهند که

سایت شما را ظرف مدت چند روزبه رتبه نخست نتایج جستجو می رسانند، احتمالاً از فن های

سئوی کلاه سیاه که حقه هایی برای فریب گوگل است استفاده می کنند، اگر گوگل این روش ها

را شناسایی کند، حتی ممکن است سایت شمارا از نتایج جستجو حذف کرده

و نتیجه چند سال تلاش شما هدر برود.

افراد و شرکت های معتبر که از:

تکنیک های خدمات سئو سفید استفاده می کنند، یک زمان منطقی برای ارتقای رتبه سایت

ارتقا

معرفی می کنند و برای ارتقای کیفیت محتوا و استراتژی های سئو برنامه مدونی دارند. فرد

یا شرکتی را برای دریافت انتخاب کنید که سابقه کار مشخصی داشته باشد

و در حوزه کاری شما نمونه قابل قبولی ارائه کند. درنهایت فراموش نکنید که رتبه گرفتن به

تنهایی کافی نیست و محتوایی که ارائه می کنید باید متقاعدکننده و باکیفیت باشد، در غیر

این صورت اعتبار برند شما خدشه دار خواهد شد.

ادامه مقاله در سایت منبع

بازاریابی محتوا یک فرایند است. این فرایند شامل اجزا و مراحل مختلفی است. برای یادگیری بازاریابی محتوا لازم است ابتدا با این اجزا و مراحل آشنایی پیدا کنید. پس از آن باید اطلاعات و مهارت های لازم برای انجام صحیح هرکدام از این مراحل با ترتیب درست را فرا بگیرید. در ادامه سعی می کنیم به این معرفی موضوعاتی بپردازیم که به منظور شکل دادن به یک فرایند بازاریابی محتوای موثر برای کسب و کارتان لازم است بدانید.

یادگیری مهارت های گوناگون و ارتقا توانایی شما در هریک از این زمینه ها در کنار نظم و استمرار در به کارگیری مرحله به مرحله ی آن ها موفقیت فرایند بازاریابی محتوای شما را تضمین خواهدکرد. در زیر به معرفی دو مهارت لازم برای یادگیری بازاریابی محتوا می پردازیم.

داستان پردازی در بازاریابی محتوا

در یادگیری بازاریابی محتوا قدرت داستان پردازی اهمیت زیادی دارد. بازاریابی محتوا () تماماً به برقراری ارتباط موثر می پردازد. هر شرکت داستان خاص خود را دارد. شرکت به آن داستان برای توجیه و ادامه ی فعالیت نیاز دارد.

محصول و خدمات شما کدامند؟ دانش شما در این زمینه چیست و چه مشکلی از مخاطب و مشتری را برطرف می کند؟ چالش های شما در کسب و کارتان چه بوده است؟ مزیت های شما نسبت به رقبایتان چه چیزهایی هستند؟ شما چه چیزی را نمایندگی می کنید و پیام تان چیست؟ برای گفتن داستان مناسب باید به این سوالات جواب های مناسبی بدهید.

برای یادگیری بازاریابی محتوا شما باید ابتدا داستان پردازی خوب را فرا گرفته باشید. یک داستان خوب داستانی است که برای مخاطب جذاب باشد و از اصول خاصی پیروی کند. از جمله اینکه باورپذیر باشد و با دانسته های فعلی مخاطبین مطابق کند. به خاطر داشته باشید شما و کسب و کارتان آن چیزی هستید که مخاطبین به وسیله ی داستان تان از شما می دانند و نه آن چیزی که خودتان تصور می کنید.

ایده پردازی دربازاریابی محتوا

ایده

پس از اینکه داستان پردازی در بازاریابی محتوا را یاد بگیریم باید طریقه ی صحیح تولید و پرداخت ایده های متنوع را برای بازاریابی یاد بگیرید. روش صحیح تولید ایده برای محتوای بازاریابی شما باید با تحقیق و جستجو همراه باشد و از برنامه ی زمانی مشخصی پیروی کند. این کار ممکن است به صورت فردی یا به صورت کار گروهی و تیمی انجام شود.

ایده های خوب در بازاریابی محتوا باید منطبق بر اهداف کلی برنامه بازاریابی محتوا باشند. در این مرحله شما علاوه بر اطلاعات نیاز دارید خلاقیت و ابتکار داشته باشید و به این منظور درصورت لزوم از کمک افراد گوناگون استفاده کنید.

خلاقیت و نوآوری

دو مهارت اولیه برای یادگیری بازاریابی دیجیتال

اگر می خواهید یک فوق ستاره ی بازاریابی شوید، قبل از هرکاری، باید دو مهارت اصلی را در خود توسعه دهید. در واقع اگر بتوانید دو ویژگی زیر را در خود ایجاد کنید، به نتایج موردنظرتان خواهید رسید:

۱٫ باید خلاقانه فکر کنید

یک بازاریاب دیجیتال، باید تفکر خارج از چارچوب داشته باشد. مردم با گذشت زمان تغییر می کنند، و شما باید به اندازه ی کافی خلاق باشید تا بتوانید محصولات را به نحو مؤثر در بازار عرضه کنید، برای آنها بازاریابی کنید و دائماً کانال های جدیدی را برای تبلیغ مطالب و محصولات خود بیابید.

۲٫ باید ذهن تحلیلی فعال داشته باشید

بازاریاب دیجیتال باید بداند چگونه داده ها و آمارها را تفسیر کند تا تصمیمات خردمندانه بگیرد اگر ندانید که عددها و ارقام موجود در برگه ی آمار شما چه مفهومی دارند، ممکن است دست آخر، پول و زمان زیادی را از دست دهید.

این ها مهم ترین مهارت هایی هستند که بازاریاب دیجیتال قبل از هرچیز باید در اختیار داشته باشد. مادامی در بازاریابی موفق خواهیدبود که تفکر انتقادی و عاداتی را در خود ایجاد کنید که به شما امکان خلاقیت بیشتری دهد.

به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ” را مطالعه کنید تا در این زمینه دید قوی و کاملی به دست آورید.

تخصص ها و توانایی های یک بازاریاب دیجیتال حرفه ای

در ذیل، مؤلفه های اصلی بازاریابی دیجیتال آورده می شود:

۱٫ بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

دانشی اساسی است که بازاریاب آنلاین باید دارا باشد. سئو تکنیکی برای افزایش ترافیک سایت از موتورهای جستجو مانند بینگ و گوگل است.

۲٫ بازاریابی موتور جستجو (SEM)

تبلیغات کلیکی یا «پرداخت به ازای هر کلیک» (PPC) که توسط موتورهای جستجو عرضه می شود، اگر درست انجام شود، می تواند مهم ترین محرک رشد تجارت شما باشد.

۳٫ بازاریابی شبکه های اجتماعی ()

این روزها که صحبت از بازاریابی درون گرا می شود، شبکه های اجتماعی بسیار بااهمیت اند. لازم نیست در توییتر فقط توییت های بامزه بنویسید و وضعیت خود را اطلاع رسانی کنید، بلکه لازم است مخاطب بسازید، از آنچه دوست دارند باخبر شوید، با آنها تعامل برقرار کنید و موارد دیگر.

پلتفرم شبکه های اجتماعی زمینه ی اصلی فعالیت بازاریابی است و می بایست در صدر برنامه ی آموزش دیجیتال مارکتینگ قرار گیرد.

۴٫ بازاریابی محتوا

هدف از بازاریابی محتوا، جذب مخاطبانی است که امیدواریم مشتری ما شوند. بازاریابی محتوا بازاریابی از طریق محتواست که بر ایجاد مشتری بالقوه تمرکز دارد.

۵٫ بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیلی ()، بزرگ ترین ابزار کسب درآمد بیشتر برای بیشتر مشاغل است. افراد معمولا برای اطلاع از محصولات جدید و تخفیف ها (مخصوصا در برندهای پوشاک) مشترک شما می شوند. اگر برای آن ها ایمیلی بفرستید و مشتریان تان چیز جالبی پیدا کنند، روی لینک شما کلیک کرده و از وب سایت شما خرید می کنند.

چگونه یک برنامه برای بازاریابی محتوا بریزیم؟

ابتدا شما باید حوضه فعالیت خود را بررسی کنید و ببینید که سایر کسب و کارهای مشابه از چه برنامه ای برای بازاریابی استفاده می کنند. بررسی رقبا همیشه یکی از اولین قدم ها در هر مدل بازاریابی است. هر مدل کسب و کار اینترنتی تفاوت های زیادی با هم دارند اما امروزه در سایت های فروشگاهی، آموزشی که یک سری محصولات را قصد دارند بفروشند، بازاریابی محتوا بسیار مهم و حیاتی است.

ابتدا لازم است برای همه محصولات خود محتوا تولید کنید. ابتدایی ترین نوع محتوا نوشتن یک بررسی کامل در مورد آن محصول است تا کاربر به صورت کامل با آن آشنا شود. سپس می توانید محصولات مختلف خود را در یک سری مقالات باهم مقایسه کنید. مقالات مقایسه ای می تواند برای کاربران جذاب باشد. شما با این شیوه دید بهتری به کاربران داده و آن ها راهنمایی می کنید. همین که کاربران توسط مقالات شما راهنمایی شوند و بتوانند بهتر تصمیم بگیرند، یعنی شما موفق عمل کرده اید و احتمال اینکه از شما خرید بکنند، بسیار بیشتر می شود.

برنامه شما برای بازاریابی محتوا هیچ گاه نباید متوقف شود و شما برای شروع این کار باید حداقل هفته ای سه مقاله داشته باشید اما با ادامه این روند می توانید هفته ای با یک مقاله ارزشمند سایت خود را بروزرسانی کنید. تعداد کلمات در مقالات نیز بسیار مهم بوده و نتیجه مستقیمی با رتبه شما در گوگل دارد.

محتوا فقط متن نیست بلکه توصیه می شود در برنامه بازاریابی محتوا خود در کنار متن از ویدیو نیز استفاده کنید. همچنین تولید ویدیوهای کوتاه مفید، پادکست و همچنین اینفوگرافیک () بسیار می تواند برای شما مفید باشد، زیرا بعد از انتشار احتمال به اشتراک گذاشتن آن ها توسط مخاطبین در رسانه های اجتماعی وجود دارد.

ادامه مقاله در سایت منبع