تکنیک های خلاقانه برای سفارش ساخت صفحه ویکی پدیا | صعود به قله موفقیت

دایره المعارف ویکی پدیا، اکنون به یک پلتفرم بالقوه برای تقویت بازاریابی تبدیل شده است. ویکی پدیا یکی دیگر از پلتفرم های غنی از اطلاعات است که در موتورهای جستجو به رسمیت شناخته شده است و میتواند منجر به شناخت برند و تقویت رویت آنلاین کسب و کارها شود. ساخت صفحه ویکی پدیا ()فرصت های بیشماری برای کسب و کارها فراهم می آورد تا بتوانند از طریق آن توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و با کسب اعتبار و قابلیت اطمینان فروش خود را به حداکثر برسانند. هیچ راه میانبری در این میان وجود ندارد.

بازاریابی

از طریق ساخت صفحه ویکی پدیا می توانید سریعاً به موفقیت دست یابید. با اینکه رسمیت و محبوبیت آنلاین ویکی پدیا غیرقابل اجتناب است، اما بسیاری از بازاریابان هنوز از مزایای بیشماری که این پلتفرم در اختیار آنان قرار می دهد، ناآگاه هستند. بنابراین، در این مقاله می آموزید که چگونه یک صفحه ویکی پدیا بسازید و از طریق آن نتایج بهتری برای کسب و کار خود ایجاد کنید. همچنین در مورد هزینه ساخت صفحه ویکی پدیا مطلع می شوید.

چرا ساخت صفحه ویکی پدیا برای برند من اهمیت دارد؟

ساخت صفحه جدید ویکی پدیا فراتر از داشتن یک چشم انداز برای برند است. از مزایای بیشمار آن این است که به سرعت در اینترنت به رسمیت شناخته می شوید و ترافیک بیشتری به سمت وبسایت خود هدایت می کنید. با این حال، این پلتفرم دارای قوانین و خط مشی های سختگیرانهای است که برای حفظ کیفیت بالای آن ضروری هستند. این اصول به قرار زیر است:

اعتبار

ساخت صفحه جدید ویکی پدیا حول اصل معروفیت می چرخد. موضوع شما برای قرار گرفتن در این پلتفرم باید شناخته شده باشد. این موضوع میتواند در مورد شخص و یا شرکت باشد، با این حال لازم است که از شهرت آنلاین برخوردار بوده و برای خوانندگان ارزشمند باشد. زمانی که واجد این شرط بودید و صفحه شما مورد تایید قرار گرفت، به طور خودکار کسب و کار شما به عنوان معتبرترین کسب و کار در معرض دید مخاطبان قرار میگیرد.

رتبه بندی سریع

صفحه ویکی پدیا به شدت در فضای اینترنت شناخته شده است. پس چگونه صفحات آن از این موضوع عقب بمانند؟ با ساخت صفحه ویکی پدیا از دو طریق می توانید رتبه بندی آنلاین خود را سرعت بخشید: یکی اینکه شما بخشی از یک پلتفرم عظیم می شوید و از طرفی محتوای شما بهینه می شود. در این صورت دارای بیشترین کلمات کلیدی بهینه شده هستید که قابلیت دسترسی مطالب شما را در موتور جستجو افزایش می دهد و صفحه شما را در میان صفحات پیشرو قرار می دهد.

ترافیک آنلاین

یکی از خط مشی های ویکی پدیا غنا و ارزشمند بودن مطالب برای خواننده است. هم اکنون سازندگان صفحه ویکی پدیا تمام تلاش خود را جهت تحقق این امر قرار میدهند. آنها معتبر ترین و منحصر به فرد ترین اطلاعات را در صفحه ویکی پدیای خود قرار داده و محتوای خود را ماهرانه برای جذب خوانندگان ارائه می دهند. این امر باعث افزایش میزان ترافیک و بازدید آنها شده و به افزایش دسترسی آنلاین برند آنها کمک می کند.

در این زمینه مطالعه مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

چگونه می توانم اکانت ویکی پدیا ایجاد کنم؟

هزینه ساخت صفحه ویکی پدیا بین ۲۵۰ تا ۳ هزار دلار است. با این حال بسیاری از مقالات آن ممکن است بین حداقل ۴۰۰ و حداکثر ۸۰۰ دلار هزینه داشته باشد. این یک فرایند پیچیده است، زیرا ممکن است شما اعتبار نامه های اشتباه را وارد کنید و یا دستورالعمل های آن را اشتباه تفسیر کنید که باعث می شود اکانت شما برای مدت ها در حالت تعلیق بماند. بنابراین، برای جلوگیری از این امر بسیاری از کاربران آنلاین با مشاوران حرفه ای ویکیپدیا مشورت می کنند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی نسبت به ساخت صفحه شخصی در ویکی پدیا اقدام کنند.

نحوه ساخت صفحه در ویکی پدیا چگونه است ؟

ساخت صفحه شخصی در ویکی پدیا یک فرایند طولانی مدت است. در این راه باید گام های مشخصی را دنبال کنید و از معیارهای خاصی پیروی کنید. گام های زیر را جهت ساخت صفحه جدید ویکی پدیا دنبال کنید:

در مورد موضوع خود تحقیق کنید

اولین قدم ساخت صفحه ویکی پدیا این است که در مورد موضوع مورد نظر تحقیقات کامل انجام دهید و نسبت به منحصر به فرد بودن آن مطمئن شوید در قدم بعدی باید به طور عمیق وارد بازار شوید و به دنبال اطلاعات منحصر به فرد و مشروع برای صفحه خود باشید. جهت این امر باید به دنبال وب سایت ها و منابع معتبری که بتواند از محتوای شما پشتیبانی کند باشید.

ساخت صفحه جدید ویکی پدیا

بعد از جمع آوری اطلاعات لازم باید یک صفحه ویکی پدیا با سبک نگارش بی عیب و نقص ایجاد کنید. در این زمینه باید اصول ساخت دقیق و صحیح جملات را رعایت کنید تا نظر مخاطب را به خود جلب کرده باشید. صفحه ویکی پدیا باید از هر نظر حرفه ای به نظر برسد. در این زمینه باید از روش های قالب بندی از جمله بولت گذاری، جملات کوتاه و سبک نگارشی تاثیرگذار استفاده کنید.

قوانین و خط مشی های ویکی پدیا

پایبندی به خط مش های ویکی پدیا از اصولی ترین گام های ساخت صفحه ویکی پدیا و ثبت نام موفقیت آمیز در آن است. در میان بسیاری از خط مشی ها و رهنمودهای ویکی پدیا مهمترین اصل، شهرت است. در این زمینه باید مراقب موضوع و اطلاعاتی که برای ایندکس گذاری در صفحه خود انتخاب می کنید باشید. صفحه ای که ایجاد می کنید از نظر اطلاعات باید دارای اعتبار کافی باشد. از اطلاعات مغرضانه، بی ربط و جعلی به شدت بپرهیزید.

ذکر منابع

آخرین گام ساخت صفحه ویکی پدیا استناد به منابع است. در این زمینه باید لینک منابعی که استفاده کرده اید را قرار دهید تا مخاطب بتواند از طریق آن به اطلاعات و جزئیات بیشتری دست یابد. همچنین ذکر منابع باعث افزایش اعتبار و شناخته شدن صفحه شما در موتور جستجو می شود.

فاکتورهای خاصی هزینه ساخت صفحه ویکی پدیا را تعیین می کند. این هزینه میتواند از ۶۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار متغیر باشد. در مجموعه تخصصی ویکی، متخصصان ما با مشتریان تماس گرفته و شرایط ایجاد ساخت صفحه ویکی پدیا را به آنان توضیح می دهند. فاکتور های زیر می تواند هزینه ساخت صفحه ویکی پدیا را تعیین کند؟

آیا شرکت شما معروف است؟

اگر به دنبال ساخت صفحه ویکی پدیا هستید، اما شرکت شما چندان معروف نیست، هزینه ساخت آن بسته به شرایط شما می تواند بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار باشد. در این زمینه مجبور هستیم تا ابتدا برند شما را به شهرت آنلاین برسانیم و سپس نسبت به ایجاد صفحه و نوشتن مقاله ها اقدام کنیم. ویکی پدیا به سایت های غیر معروف و شناخته نشده اجازه فعالیت نمی دهد. بنابراین ما باید تلاش مضاعفی بر روی اصل معروف بودن شما انجام دهیم.

پروفایل شناخته شده

برای یک پروفایل شناخته شده هزینه ساخت صفحه ویکی پدیا حداقل ۶۰۰ و حداکثر ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. با این حال، این هزینه بعد از تجزیه و تحلیل پروفایل کسب و کار و جنبه های ساخت صفحه ویکی پدیا تعیین خواهد شد.

روند تایید صفحه ویکی پدیای شخصی من چگونه است؟

معیارهای تایید صفحه ویکی پدیا سختگیرانه است. برای تایید پیج لازم است که به تمام خط مشی ها و دستورالعمل های ویکیپدیا عمل کنید. با استفاده از چک لیست زیر می توانید کیفیت صفحه ویکی پدیای خود را برای تایید سریع بررسی کنید:

• اطلاعات به دقت تحقیق شده

• منحصر به فرد بودن

• قابلیت اطمینان و اصالت

• قالب بندی و استناد

• لحن خنثی و بی طرفانه

• موضوع شناخته شده و محتوای عاری از خطا

چه مدت طول می کشد تا صفحه ویکی پدیای شخصی من تایید شود؟

معمولاً تایید صفحه ویکی پدیا بین ۶ و حداقل ۳ ماه به طول می انجامد. با این حال ما، در مجموعه خود قول می دهیم که در ظرف چند هفته صفحه شما را به تایید برسانیم. ما تمام تلاش خود را برای ایجاد صفحه ای که تمام مراحل ارزیابی را به خوبی طی کند و تایید شود قرار می دهیم.

برخی از سوالات رایج در مورد خدمات سفارش ساخت صفحه ویکی پدیا

حتی اگر خدمت رسانی عالی باشد، همیشه نگرانی ها و سوالاتی وجود دارد که متخصصان برای پاسخگویی به آنها حضور دارند. در ادامه برخی از سوالات رایجی که در هنگام ساخت صفحه ویکی پدیا پرسیده می شود به همراه پاسخ آن عنوان می شود:

هزینه ساخت مقاله ویکی پدیا برای مدرسه من چگونه است؟

این هزینه بستگی کامل به شرایط پروژه دارد. با این حال ایجاد یک صفحه ویکی پدیا برای مدرسه بین ۶۰۰ الی ۲۰۰۰ دلار هزینه دارد.

چگونه می توانم یک بیوگرافی از هنرمند ایجاد کنم؟

چرا صفحه ویکی پدیا مورد قبول قرار نمی گیرد؟

صفحه ویکی پدیا از نویسندگان و ویراستاران خود میخواهد تا به خط مشی ها و رهنمودها پایبند باشند. دو مورد از مهمترین جنبه هایی که باعث می شود صفحه حذف و یا رد شود مربوط به اصول شهرت و خرابکاری است. شما باید اطمینان حاصل کنید شخص یا شرکتی که در مورد آن می نویسید معروف بوده و همینطور دستی در فعالیت های خرابکاری نداشته باشد.

هزینه ایجاد یک پروفایل ویکی پدیا چقدر است؟

هزینه ایجاد یک پروفایل ویکی پدیا بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ دلار است. این هزینه بسته به جزئیات و پیچیده بودن مدارک شما دارد. جهت ایجاد یک پروفایل شرکت، پلتفرم ویکی پدیا به اسناد معتبر و توافقات قانونی نیاز دارد که نشان دهد شرکت قابل اعتماد است. از طرف دیگر هزینه ایجاد یک پروفایل شخصی کمتر است.

آیا می توانم یک مقاله ویکی پدیای خود را توسط متخصصان ویرایش کنم؟

شما می توانید در هر زمان از خدمات ویرایش صفحه ویکی پدیا و یا شرکت ویکی حرفه ای یا هر برند معتبر دیگر استفاده کنید. مقاله شما ممکن است علیرغم داشتن سبک نگارشی بی عیب و نقص، توسط ویکی پدیا رد شود. بنابراین، در چنین زمانی کمک گرفتن از متخصصان ضرری نخواهد داشت.

هزینه ویرایش مقاله من چقدر است؟

هزینه ویرایش مقاله بین ۲۵۰ تا ۳۰۰۰ دلار است. ویراستاران به دقت در مقاله جستجو کرده و به دنبال خطاها و اشتباهات می گردند. آنها همچنین زمان خود را صرف بررسی منابع ذکر شده می کنند. علاوه بر آن، یک ویراستار اطمینان حاصل میکند که محتوا از قوانین ویکی پدیا پیروی کند.

منبع:

محتوای کامل در سایت منبع