آموزش جامع و کاربردی درباره سرویس وبلاگ دهی

به دنبال برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک هستید؟ اگر شناسایی سایت برای گرفتن بک لینک از دغدغه های شماست، به احتمال زیاد مدیریت سایتی را بر عهده دارید. بدون شک در حال برنامه ریزی و انجام اقدامات سئو هستید و می­خواهید سایت شما در اولویت موتورهای جستجو باشد. در میان اقدامات مختلف سئو خارجی، بک لینک از مهم ترین اقدامات است.

بک لینک

دلیل اهمیت گرفتن بک لینک، تاثیر زیادی است که این اقدام در جایگاه سئو شما دارد. اگر در این زمینه فعالیت کرده باشید، می دانید که گرفتن بک لینک تا چه حد می تواند زمان بر و هزینه بر باشد. سایت هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند، سریع تر بک لینک بگیرید. برای شناسایی این سایت ها با ما همراه باشید.

برنامه ریزی قبل استفاده از سایت های معرفی شده

شناسایی برترین سایت های خارجی برای گرفتن اقدام مفیدی است و می تواند به شما کمک کند تا سریعتر و با هزینه کمتر به اهدافتان برسید. البته لازم است که از این تکنیک اصولی استفاده کنید تا تاثیرگذار باشد. فراموش نکنید استفاده غیر اصولی و اشتباه می تواند به جایگاه سئو سایت شما آسیب برساند. نکته ی حائز اهمیت این است که باید با برنامه و با سنجیدن همه جوانب، از این سایت ها برای گرفتن بک لینک استفاده کنید.

سئو سایت

قبل از استفاده از این سایت ها، استراتژی خود را انتخاب کنید. لازم است بدانید که به چه نوع بک لینک هایی نیاز دارید. همچنین تعداد بک لینک مورد نیاز شما نیز اهمیت دارد. تعداد بک لینک مناسب برای یک سایت نوپا، بدون شک با یک سایت کهنه کار، متفاوت است. با توجه به نوع فعالیت سایت شما و دیگر اقدامات سئوی که انجام می دهید، ممکن است تمامی سایت هایی که به شما معرفی می شوند، مفید نباشند.

در گرفتن بک لینک ها زیاده روی نکنید

استفاده از برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک، یک راه حل میانبر و مکمل است. گوگل از شما می خواهد که به صورت طبیعی بک لینک بگیرید تا به شما جایگاه سئو مناسبی بدهد. اگر می خواهید که از سایت ها برای گرفتن بک لینک استفاده کنید، نباید زیاده روی کنید. این کار باعث می شود که گوگل نسبت به تعداد بک لینک های شما حساس شود.

برای مثال اگر در مدت کوتاهی به صورت ناگهانی بک لینک های شما چند برابر شود یا حجم زیادی از بک لینک های شما از سایت های غیر مرتبط باشد، گوگل به شما شک خواهد کرد. اگر تنها یک نوع لینک بسازید یا تمامی بک لینک ها از یک کلمه کلیدی مشخص باشد باز هم ممکن است توجه گوگل را به خود جلب کنید. توصیه کلی ما این است که سعی کنید طبیعی جلوه کنید و گوگل را حساس نکنید.

انتخاب سایت با دامین اتوریتی بالا و اسپم اسکور پایین

حال که می خواهیم برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک را به شما معرفی کنیم باید با دو اصطلاح آشنا باشید. در معرفی سایت ها دامین آتوریتی یا اعتبار دامنه را به شما اعلام می کنیم. سایت هایی که برای گرفتن بک لینک انتخاب می کنید باید اعتبار دامنه بیشتر از اعتبار دامنه سایت شما و به صورت کلی اعتبار دامنه بالایی نزد گوگل داشته باشند. نیز از دیگر معیارهای بررسی کیفیت سایت برای گرفتن بک لینک است.

اسپم اسکور معیار دقیقی نیست ولی بهتر است برای سایت منتخب آن را بررسی کنید. اسپم اسکور پایین یک سایت به معنای این است که احتمال پنالتی و جریمه شدن پایینی دارد. برای گرفتن بک لینک بهتر است سایت هایی با اسپم اسکور پایین را در اولویت قرار دهید. با ابزارهایی مثل MOZ می توانید اعتبار دامنه و اسپم اسکور یک سایت را بررسی کنید.

برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک با سیستم وبلاگ دهی

بک لینک هایی که شما از سایت های مختلف می گیرید، انواع مختلفی دارند. برخی از سایت ها هستند که یک سرویس وبلاگ دهی هستند. شما وارد این سایت ها می شوید و برای خود وبلاگ ایجاد می کنید. شما می توانید وبلاگ منتشر کنید و در محتوای منتشر شده به سایت خود لینک دهید. را می توان از برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک از این نوع دانست.

سایت های زیادی برای گرفتن بک لینک از این سایت استفاده می کنند. دامین اتوریتی این سایت در حال حاضر، ۹۲ و اسپم اسکور آن ۳ می باشد. این اعداد نشان می دهند این سایت برای گرفتن بک لینک مناسب است. توصیه ما این است که برای گرفتن بک لینک بیشتر، محتوای با کیفیت منتشر کنید.

در سایت نیز می توانید محتوا از نوع رپورتاژ خبری منتشر کنید و به سایت خود لینک دهید.

گرفتن لینک برگشتی پروفایلی

سایت از جمله برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک است. این سایت به سبک دیگری به شما در گرفتن بک لینک کمک می کند. این سایت بک لینک های پروفایلی برای سایت شما می گیرند. لازم است وارد سایت شوید و نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

در واقع برای خود پروفایل می سازید. سایت خود را در قسمت پروفایل معرفی می کنید تا بک لینک بگیرید. اتوریتی دامنه این سایت ۷۷ و اسپم اسکور آن ۵ می باشد. البته سایت های دیگری هم هستند که می توانید با ساختن پروفایل از آنها بک لینک بگیرید.

برای مثال سایت livejournal.com از جمله سایت هایی است که امکان گرفتن بک لینک با ساخت پروفایل را برای شما فراهم می آورد. در این سایت می توانید در بخش ثبت نام و ایجاد پروفایل، ضمن معرفی سایت، برای ایجاد لینک کلمه کلیدی تعریف کنید. codecademy.com یا edocr.com از دیگر سایت های خارجی هستند که می توانید از آنها بک لینک هایی از این نوع بگیرید.

برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک با سرویس سایت ساز

در میان برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک، گروهی از سایت ها نیز هستند که سرویس سایت ساز ارائه می دهند. در واقع با مراجعه به این سایت ها، اقدام به ساختن سایت می کنید. هیچ محدودیتی هم در تعداد سایت هایی که می سازید ندارید.

سپس صفحات را در این سایت ها ایجاد می کنید یا محتوایی منتشر می کنید و از آنها به سایت خود لینک می دهید. روش این سایت ها در گرفتن بک لینک مشابه سیستم های وبلاگ دهی است. با این تفاوت که امکانات بیشتری در اختیار دارید و می توانید یک سایت کامل بسازید.

سایت ، سایت یا سایت از جمله این سایت ها هستند. سایت های معتبر زیادی هستند که از این روش برای گرفتن بک لینک استفاده می نمایند. استفاده از این سایت ها ممکن است زمان بر باشد اما تاثیرگذار است.

ادامه مقاله در سایت منبع