دستورالعمل ها و راهنماهای کامل در مورد متن صفحه درباره ما

صفحه درباره ما’ را چگونه طراحی کنیم؟

صفحه درباره ما به عنوان یکی از مهم ترین صفحات در وب سایت شما به شمار می رود. در صورتی که صفحه درباره ما به درستی طراحی شود به افراد کمک می کند که یک برند قوی ساخته و شما را عنوان یک فرد حرفه ای و متخصص شناخته شوید.

جالب است بدانید که طراحی صفحه درباره ما به عنوان یکی از صفحات ارزشمند در وبسایت ها به سادگی نادیده گرفته می شود. نکته ی دیگری که درباره ی این صفحه باید گوشزد کرد این است که اهمیت این صفحه بستگی به نوع وبسایت، خدمات و محصولات ارائه شده توسط آن ها داشته و براساس این فاکتور ها طراحی می تواند متغیر و متفاوت باشد.درباره اهمیت طراحی بهینه و وجود این صفحه تاثیر مستقیمی بر روی موتور جستجو گوگل و کاربران داشته در کنار این موضوع تاثیر بسیار زیاد آن بر سئو سایت نیز بر کسی پوشیده نیست.

سئو سایت

نکات مهم درباره متن صفحه درباره ما

برای نوشتن و ساخت صفحه درباره ما باید نکاتی را رعایت کنید که نقش مهمی در موفقیت سایت شما خواهد داشت. برای شناخت این نکات با ما همراه باشید.

شناخت مخاطب

در این صفحه می توانید در ارتباط با گذشته کاری خود صحبت کرده یا گریزی به تجربه های موفقیت خود بزنید. با این عملکرد مخاطب نسبت به شما اعتماد بیشتری خواهد داشت.

احترام به سلیقه مخاطب

لحن گفتار و نحوه ی گویش شما در نوشتن صفحه درباره ما بسیار موثر است و باید مطابق سلیقه و ذائقه ی مخاطبان شما باشد. بسته به سن و سال مخاطب هدف تان مشخص کنید و چه لحنی برای مخاطب صمیمانه بوده و باعث همراهی کاربران می شود. در صورتی که در حوزه کسب و کارهای اینترنتی و استارت اپ های نوپا فعالیت دارید تلاش کنید که در زمان معرفی تیم خود از لحن صمیمانه و عامیانه استفاده کنید. در صورتی که طرف صحبت شما سازمان ها و ارگان های دولتی هستند

استفاده از تصاویر شرکت و پرسنل

جالب است بدانید که تصاویر در نوشتن صفحه درباره ما چند برابر بیشتر از متون تاثیر دارد کارشناسان طراحی توصیه می کنند که در زمان مراسم هایی مانند همایش های سالانه، سمینارها و ……..از یک تیم قوی برای ثبت لحظاتتان کمک بگیرید. این تصاویر برای هویت سازی برند شما ضروری است. وجود این تصاویر در صفحه درباره ما باعث می شود کاربران اعتماد بیشتری نسبت به ما خواهند داشت. نکته مهمی که درباره صفحه ABOUT US وجود دارد این است که در راستای اهداف و شعار سازمان شما باشد.

قرار دادن لینک دسترسی به شبکه اجتماعی

یکی از بهترین راه حل ها که می توانید به کمک آن مخاطب را به مشتری تبدیل کنید این است که در پایان مطالب نوشته شده در این صفحه امکان دسترسی به لینک دیگر راه های ارتباطی خود را به مخاطبان تان بدهید.

همچنین میتوانید بخوانید:

توضیح چرایی فعالیت های خود

موضوع اصلی که در صفحه درباره ما باید بیان شود پاسخ به این پرسش است که چرا مخاطب باید ما را برای رفع نیاز خود انتخاب کند. هدف و رسالت خود را به شکل واضح و شفاف بیان کنید این اهداف هم می تواند جزو سیاست های شرکت باشد هم می تواند به عنوان پرسنال برندینگ باشد. یکی از مواردی که توجه مخاطب شما را به شدت جلب می کند بیان دغدغه های اجتماعی تان است به عنوان مثال اگر از طرفداران محیط زیست هستید حتما در این صفحه بیان شود.

برندسازی-برندینگ-توسعه برند

سئو صفحه درباره ما

نکته دوم که در سئو سایت درباره ما باید رعایت شود این است که نباید در این صفحه بر روی خودتان و اهداف تان تمرکز کنید در کنار مهارت ها و داستان موفقیت، اهداف کسب و کار باید یکی یا چند نمونه از تفکراتی را که برای مخاطبان خود در نظر دارید را ذکر کنید. کاربران علاقه مند هستند که در ارتباط با خدماتی که قرار است به آن ها ارائه شود اطلاعاتی را کسب کنند پس بهتر است مزایای تجاری خود را بسیار کوتاه برای مخاطبین شرح دهید.

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

عدم استفاده از لینک در صفحه

لینک ها را به هیچ عنوان فراموش نکنید وجود این لینک ها تاثیر بسیار مهمی برای بهینه سازی لینک ها در بر دارند.

بهره وری-بهینه سازی

ضعف در کلمه کلیدی

از فایل های چند رسانه ای استفاده کنید:استفاده از فایل های مالتی مدیا یا چند رسانه ای می تواند تاثیر بسیار زیادی در جلوه یافتن متن شما داشته باشد در کنار این بر روی سئوی متن شما تاثیر بسزایی خواهد داشت می توانید برای معرفی تجارت خود از تصاویر اینفوگرافیک یا ویدئوهای کوتاه استفاده کنید. این مسئله برای کاربران بسیار جذاب است. کلمه کلیدی خود را با عنوان نام رسانه ای استفاده کنید این مسئله باعث می شود کلمه کلیدی شما بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

قالب مناسب صفحه درباره ما برای سایت شخصی

یک نمونه صفحه درباره ما که بسیار مناسب است سایت آقای است که بسیار متناسب سایت های شخصی است. این قالب برای وبلاگ نویسان و طراحانی که کار را انجام می دهند، گزینه مناسبی است از ویژگی های بارز این سایت ارائه اطلاعات شخصی،کوتاه بودن متن،استفاده از تصاویر متناسب، قرار دادن لوگو همکاران و یک نمونه نقل قول درباره سایت از مشتریان در کنار ظاهر فوق العاده و کارآمد زیبایی فوق العاده ای به این صفحه بخشیده است.

نمونه صفحه درباره ما برای سایت های کوچک

سایت به عنوان یک نمونه ی مناسب که در این صفحه به خوبی از تصاویر بهره گرفته است. این صفحه برای ایجاد ارتباط با مخاطبان از تصاویر بهترین بهره را برده است. در ادامه ی معرفی این گزینه مشاهده خواهید کرد، که سمینارها و پروژه ها ی را که تا به حال توسط تیم شرکت انجام گرفته است قرار داده اند. می توانید این طرز نوشتن صفحه درباره ما را به عنوان یک نمونه مناسب برای سایت های کوچک مثال زد.

نمونه سایت برای کمپانی ها و سایت های بزرگ

در این سایت به محتوا توجه ویژه ای شده است در اولین پاراگراف به بیان اساسنامه و اهداف پرداخته شده است. در این سایت می توانید تصاویر همه کارمندان را مشاهده کنید که برخورداری از کارکنان مناسب و نشان دهنده همبستگی بین آن ها است. این شکل از ارائه ی صفحه ی درباره ما به عنوان یک الگوی مناسب برای کمپانی و سایت های بزرگ به شمار می رود.

محتوای کامل در سایت منبع